Friday, October 2, 2009

~~muke je cantek..tapi.............


chantek~~


lokasi : UMS
tarikh : lupa sudah....

Cerita ni berlaku pada suatu petang semasa kami berlima(tepah, minah,bedah,temah dan aku) pulang dari kuliah Asas Pengiklanan. Semua lapar...dahla cuaca panas terik...nasib baik hari tu kami ada kenderaan untuk dinaiki...kami sewa kereta...(berkareh padah orang sarawak)...start je enjin kereta kami menuju ke D'Bayu cafe untuk makan tengah hari...tengah makan tu...

"korang nanti teman aku pergi canselori tau..aku nk uruskan aku punya biasiswa.." kata minah.
 "ok bosh!" jawab tepah.

kami meneruskan aktiviti makan kami yang memang geng suka makan...makan2 sambil kutuk2 orang...rutin sudah tu...tak sah kalo tak kutuk orang....ahaksss!!!sorry kalo ada yang kami terkutuk...:D

dalam kami berlima ni...tepah la yang paling cantik...putih kulitnya..tinggi lampai orangnya....semua orang seringkali memuji2 rupa parasnya yang cantik itu...memang cun la minah ni...

selesai je makan...kami pun terus menuju ke canselori untuk menghantar si minah....setibanya di canselori...minah pun bergegas masuk tanpa menunggu kami...kami berempat menyusur kemudian....

tiba2..si tepah mengadu sakit perut...

"aku sakit perut la korang...camner nie..." kata tepah mengusap-usap perutnya.
"p la berak..." balas si temah.
"takpe2..aku boleh tahan lagi ni..." jawab tepah pura2 tahan konon. padahal perutnya mendidih2 menahan sakit.

tidak lama kemudian...sesaat dua rasanya...tepah tiba2 berlari pantas menuju masuk ke canselori... kami yang lain mengejarnya dari belakang sambil menoleh2 ke belakang takut2 ada apa2 di belakang kami yang mengejar membuatkan tepah berlari lintang pukang...

sampai dalam canselori...tepah mengintai2 ke sana ke mari. seolah-olah ada benda yang di carinya...kami pun terikut2 dengan telatahnya tertunduk2...rupanya dia mencari tandas...

ni crita dalam tandas plak....

kami dalam tandas ni 4 org...aku, tepah, bedah dan temah.

"aku masuk toilet dulu tau..tak tahan ni....korang tunggu aku sini tau..." pesan tepah dengan kami.

kami semua menurut je..almaklumla...si tepah ni tua dari kami...kira otai arr..tapi perangai tak padan dengan umur...huh!!! sesaat dua kemudian...aku,bedah dan temah terkejut sambil melatah2 apabila terdengar suatu bunyi yang pelik...busuk..dan kuat...prrrttttttttttpooooooooooooooottttttttttpuutputshraaaaaaakkkkkkkkkkk!!!!

"kentut tepah busuk!!!!!!!!!!!!buruk perangai!!!!!!!!!" jerit kami bertiga.

dahla busuk...kuat plak tuh!!haa...kami pun cabut...

adooiii kawan2...cerita ni...ada kenangan manis nya bagi kami...masa kami merakam kenangan ni si minah tak sempat nak join,tapi memang manis la...walaupun sedikit busuk....

harapkan muke tepah je cantek..tapi...dalam toilet...ahakkss!!!no komen beb!!!lu komen la sendiri....cakap sikit2 sudah arr...:>..sorry arr tepah...:p

No comments:

Post a Comment